Tuesday, September 7, 2010

Welcome/ Bienvenidos

For hours I have been trying to think about what to write for my introduction post, but nothing seems good enough. The truth is I just want to skip the intro and go right into the blogging. It is most probable anyway that if you’re reading this you already know me, but for those of you who don’t here is a little bit about myself.
My name is Natalia Aguilar, I am 21 years old and I am from Texas.  I love music, singing, dancing, reading, writing, traveling, friends, family and of course FASHION! I had been meaning to start my own blog for a while now, but school and work had not permitted me to do so. I feel my days are too short! Or maybe it's just that I am too busy. I need more hours in my days though that's for sure.
Anyway as a first time blogger I am still learning about all of this, but I am pretty sure as you read on you will find my blog to become more and more filled with a little bit of everything from music, events, fashion, culture, and probably other things that will come along the way.
Welcome!
Por horas he estado pensando en que escribir como mi introducción, pero nada se me hace lo suficientemente bien, la verdad es que me gustaría ir más al grano. Lo más probable es que si estas leyendo ésto es porque ya me conoces, pero para aquellos que aún no, ahí les va un poquito sobre mí.
Me llamo Natalia Aguilar, tengo 21 años, y soy originaria de Texas. Me facina la música, cantar, bailar, leer, escribir, viajar, mis amigos, mi familia, y sobre todo LA MODA! Había estado tratando de empezar mi propio blog ya por un tiempo pero la escuela y el trabajo no me lo permitía. Siento que mis diás son my cortos! O tal vez es solo que siempre estoy muy ocupada. Necesito más horas en mis días, definitivamente si.
Me encuentro aun aprendiendo del mundo de los blogs, pero estoy segura que conforme pase el tiempo encontrarán que mi blog cada vez más tendrá un poquito de todo, desde música, eventos, moda, cultura, y probablemente otras cosas que vendrán en el camino.
Bienvenidos!

No comments:

Post a Comment